Despre proiect


Initiatorii proiectului


Robert Andrei Costache este un tânăr giurgiuvean în vârstă de 23 de ani, absolvent al Facultății de Management și actual masterand al Programului Universitar de Masterat Management și Marketing Internațional din cadrul Academiei de Studii Economice din București. Face voluntariat și este vicepreședinte în cadrul Asociației Călător prin România, ONG care derulează un proiect național de digitalizare a turismului din România. Se ocupă de multe activități extracurriculare, punând accent pe implicarea civică și democrație: Kennedy Academy for Students 2019, Simularea Parlamentului României 2019, Civic Avengers 2018. Luptă ca turismul din Giurgiu să renască și să devină un „magnet” pentru turiști”.

Sfetcu Andrei este un tanar giurgiuvean in varsta de 24 ani, absolvent al Facultatii de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti. A facut voluntariat in cadrul ONG-ului Calator prin Romania. A participat in cadrul proiectului Simularea Parlamentului Romaniei 2019.

Beliță Nicolae este un tânăr giurgiuvean în vârstă de 23 de ani, absolvent al Facultății de Inginerie Electrică din cadrul Universității Politehnica din București și actual masterand în cadrul Programului Universitar de Masterat “Ingineria Produselor și Serviciilor Electrotehnice” din cadrul aceleiași universități. Acesta se caracterizează prin spirit civic, care dă curs dorinței de a veni în ajutorul societății. Mai mult, în viață de zi cu zi, tânărul inginer este antreprenor, făcând totul din pasiune. Unele dintre calitățile dominante ale lui Nicolae sunt curajul și sinceritatea. Datorită aptitudinilor lui, putem spune că este un viitor pilon de rezistență al Municipiului Giurgiu.

Tănașcu Iulian Constantin este actual student doctorand la Scoala Doctorala de Management si este presedinte fondator al asociatiei „Calator prin Romania„. Inca de la finalizarea studiilor de masterat, Iulian a luptat pentru digitalizarea turismului din Romania prin realizarea unei platforme care are drept scop dezvoltarea unei retele prin care toate primariile din tara, ONG-urile si tinerii sa se afle intr-un raport de sinergie, cu scopul de a promova Romania

Salut! Tudor Tony Andrei este numele meu, sunt o persoană activă, creativă cu spirit civic și în căutarea de noi provocări prin intermediul cărora am șansa de a deveni cea mai bună versiune a mea de la o zi la alta. Consider că pentru a avea tot ceea ce iți dorești trebuie să faci tot ce ține de tine indiferent de circumstanțe având în vedere că sintagma “nu se poate” este din punctul meu de vedere una eronată . Ele vor veni în urma acțiunilor pe care le faci și după un efort susținut. Lucrurile ce apar “peste noapte” durează cel mult atât cât durează și realizarea lor. Rămâne însă la aprecierea fiecăruia dintre noi care dintre cele doua variante ne definesc ca și oameni: fie devenim captivi în zona noastră de confort, incapabili de a evada, fie încercăm să ne depășim limitele. Oricare ar fi ele. Oricât de multe. Oricât de complicate și aparent imposibile. Aparent.

Radu Dimulescu are 21 de ani, e student la UMF Carol Davila Bucureşti în anul IV, este antreprenor şi voluntar în timpul liber, îi place să facă sport şi să scrie.

Târgulescu este proiectul realizat de nişte tineri care işi doresc să vină în sprijinul micilor producători din judeţul Giurgiu

Am conştientizat nevoia existentă pe piaţă de ceva timp, nevoie care s-a acutizat în ultimul timp odată cu pandemia vis-à-vis de oameni care vor să cumpere produse bio de la agricultori. Am empatizat cu agricultorii din judeţul Giurgiu care aveau nevoie de un spaţiu de desfacere. Ştim că din ce în ce mai mult pieţele de alta dată sunt ocupate de produse din import, iar producătorii noştri au trecut în plan secund.

Echipa de tineri s-a gândit să dezvolte o platforma, asemenea unei pieţe online

Un loc unde orice mic agricultor poate să aibă propria sa taraba, un loc în care să-şi aşeze virtual produsele şi să le poată prezenta clienţilor potenţiali. În acest fel, clienţii din Giurgiu şi din judeţele limitrofe pot apela la micii întreprinzători pentru a face din agricultura românească un element important în viaţa românilor.

Noi, echipa Târgulescu, ştim cât de important este ca românii să consume produse naturale

Produse fără îngrăşăminte chimice, pe care le poate achiziţiona direct de la producătorii locali. De asemenea, ştim şi cât de important este să simţim gustul unei roşii româneşti crescută în solariile agricultorilor. Gustul incomparabil nu poate să fie depaşit de nimic.

În ceea ce priveşte criza de faţă, echipa Târgulescu a văzut o oportunitate

Nu o oportunitate de a face un ban în plus, ci o oportunitate de a ne ajuta semenii. Zâmbetul cetăţenilor din Giurgiu şi din zonele limitrofe este foarte important pentru noi, mai ales în aceste perioade greu încercate. În timp ce potenţialii clienţi stau pe canapea şi îşi beau cafeaua de dimineaţă, pot să intre pe platforma noastră şi să-şi facă piaţa cu produsele micilor agricultori. În acest fel, după această perioadă grea, nu numai că o să aveţi o stare a sănătăţii mult mai bună datorită consumului de produse bio, dar o să fiţi şi puţin mai fericiţi.

Agricultura este importantă şi la fel şi oamenii

Atunci când toate elementele importante ale agriculturii româneşti se întâlnesc într-un singur loc, capătă o nouă dimensiune, un nou nume. Acesta este Târgulescu.ro. Târgulescu.ro este o piaţa online în care fiecare agricultor din judeţul Giurgiu poate avea propria sa taraba şi poate să işi prezinte potenţialilor clienţi produsele bio.

De această piaţă online se ocupă studenţi aflaţi la diferite facultaţi care, în timpul liber, sunt şi antreprenori sociali

Noi vrem să dezvoltăm comunitatea prin aducerea într-un singur loc a producătorului/ agricultorului şi a clientului care işi doreşte să consume produse de calitate si să ajute micii producatori locali.